Diskuse

/prva pravidel

Jandovi | 06.01.2017

Vážení přátelé,
Podle vašich ohlasů v diskusi a na základě poměrně jednoznačných výsledků hlasování v anketě ohledně použití přístrojů umožňujících příjem signálu GPS to vypadá na jeho pokračující zákaz. Aby nedošlo k mylnému výkladu, je v návrhu úprava propozic ve znění :
V průběhu soutěže je zakázáno použití přístrojů umožňujících příjem signálu GPS a jejich viditelné umístění ve vozidle.
Porušení tohoto zákazu bude řešeno následovně :
Vyloučení ze soutěže + penalizace 300tb v následující soutěži seriálu.


My s tím problém nemáme - jsme pro.

Dotaz

René | 01.01.2017

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat,jestli je rok výroby 1985 konečný.Vlastním mladší vozy BMW e34 M5 a to rok 1990 a 1991.
Děkuji

Re: Dotaz

Vláďa | 02.01.2017

Viz propozice - mladší ročníky po dohodě s pořadatelem. Ale většinou mají pořadatelé pochopení i pro novější vozy než rok 85.

Re: Re: Dotaz

René | 02.01.2017

Děkuji

Přístroje s využitím GPS

Martin | 06.12.2016

Jsem pro zákaz GPS, není to dobová technologie a je těžko kontrolovatelné, čím vším tyto přístroje/aplikace mohou posádce v soutěži pomoci oproti klasickým mechanickým.
Vždycky jsme jezdili na denní počítadlo, sice se nám párkrát seklo, ale to k tomu patří, aspoň máme na co vzpomínat :) Používali jsme stopky na starém smartphonu, který umí i přijímat GPS, ale žádnou aplikaci, co by nám mohla pomoct, jsem tam neměl. A taky se nám povedlo stopky nechtě vynulovat, tak jsem radši pořídil tlačítkové, takže se můžeme s čistým svědomím těšit na další ročník soutěže :)

Přístroje s využitím GPS

Vláďa | 02.12.2016

Když jsme do seriálu vstupovali my, tak jsme na první soutěž vezli stopky, kalkulačku, blok, tužku, montážní lampu a jeli na denní počítadlo. Největší a jedinou změnou prošlo osvětlení v kabině - pořídili jsme lampičku spolujezdce. Krásně to vystihl Karel a za nás také jednoznačně "mechanické měření" (denní počítadlo, mechanický nebo digitální tripmaster s čidlem, kdekoliv na rotující části, tzn. i levnější náhražka - cyklocomputer a pokud někdo zvládne, tak třeba i blikající žárovka či dioda :-D). Už v názvu seriálu je Historic a s tím by to také mělo korespondovat. Tedy ani my nikdy nepřemýšleli o jiném způsobu měření. Proč také, když již máme zajetý a funkční způsob, který je naprosto dostačující a všechny chyby, kterých jsme se doposud dopustili, pramenili pouze z komunikace posádky. Nicméně občas se účastní i hodnotné vozy nebo vozy půjčené a pro jejich posádky je aplikace v chytrém telefonu nejjednodušší řešení. Tož páni pořadatelé, držíme pěsti ve Vaší organizační činnosti a těšíme se brzy na viděnou.

Přístroje s využitím GPS

Kosák | 29.11.2016

Ahoj přátelé. Asi není žádné tajemství, že jsem tu aplikaci v mobilu běžně využíval. Vždy jsem to na startu nebo v průběhu soutěže hlasitě přiznal a upřímně řečeno mne ani nenapadlo to nějak tajit. Ono totiž čistě věcně vzato nebylo proč. V propozicích se praví, cituji: Zjištěné použití elektronických navigačních přístrojů se trestá vyloučením ze soutěže! . Aplikace Tripmaster nebo Rally Computer neobsahuje navigační prvky. Ale to je jedno. Stejně jednoduše, jako jsem tady napsal, že jsem tuto aplikaci využíval, ji zase vypnu. Kamarádi, kteří mne znají mohou potvrdit, že pokud to řeknu, také to udělám a pojedu "klasiku". Samozřejmě vím, že jsem nebyl jediným uživatelem téhle legrace a také vím, že mnohé přístroje klasického vzhledu žádný drátek ani náhon nemají a za jejich klasickými panely vytrvale čmuchá přijímač GPS. Takže pokud se rozhodne, že pomoc GPS není legální, stejně to bude na každém z nás, zda bude hrát poctivě nebo ne. Pokud bude otevřena kategorie s GPS, možná bych jí i jel. Hezký den od Kosáka :-D .

Re: Přístroje s využitím GPS

Aleš | 29.11.2016

Ano, někteří z Vás rovnou přišli, že mají Tripmaster v mobilu, protože ho mají i další posádky... Věřím, že to pro většinu uživatelů má naprosto stejný efekt, jako kdyby měli klasický tripmaster od náhonu tachometru, ale nemusí zbytečně zasahovat do vozidla.
Fakt je ale ten, že to je prostě "poháněné shora" a dobově to s těma autama trošku nekoresponduje. Nehledě na to, že to umožňuje přesné zobrazení průměrné rychlosti a kdo ví, čeho dalšího. Osobně si nemyslím, že by to některá z posádek nějak využívala, ale využít to zkrátka jde.
Celé jsme to začali řešit hlavně proto, že se jako pořadatel nechci dočkat toho, že za mnou někdo přijde, že xy na bedně jede na GPS a oni ne. A že ten na bedně by měl být vlastně vyloučen, a tím bych byl na tý bedně já....

Re: Re: Přístroje s využitím GPS

Kosák | 30.11.2016

Dobře, pokud tedy nebude vypsána kategorie bez GPS, klidně to vypnu. Ovšem psal jsem i o klasických tripmasterech, např. Terratrip, které jedou na GPS. Na 1. pohled je nepoznáš od těch s náhonem. Vyrábějí se kvůli možnosti přehazování z auta do auta, bez nutnosti zavádění náhonu a kalibrace. Jak vyselektuješ tyhle?

Re: Re: Re: Přístroje s využitím GPS

Aleš | 30.11.2016

To je otázka... na jednu stranu jsou GPS, takže vlastně zakázané. Na druhou stranu, pokud to umí pouze zobrazovat vzdálenost, tak jako můj historický Terratrip, tak to nic navíc nikomu nepřinese. Jenže vyznej se v tom, co která ta mašinka vlastně dokáže. Stačí se podívat na Speedpro, a to je určitě na trhu nabídka daleko vyšší. Jen rozeznat co je GPS a co ne, když to na některých není ani napsáno. A když si tam přečteš, že se k většině, kromě těch nejlevnějších, dá pořídit další displej na zobrazování dalších údajů....

<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek